7. toukokuuta 2011

Laatuaikaa ;)






Olimme tänään Riinalla suunnittelemassa joukkuekangasta. Ilmoitusaika oli myöhään ilmoitettu, joten 3 ei päässyt paikalle :( Suunnitelmasta tuli hieno ja nyt Riinan iskä vie sen teetettäväksi. Ja tietysti oli evästauko jolloin söimme jäätelöa, ja keksiä :D:D:D Aikaa oli vielä jäljellä ja tekemistä keksittiin kyllä. Pompittiin trampalla, otettiin kuvia ja oltiin Riinan pupujen kanssa.
Viimeiset kisat lähestyvät kovaa vauhtia ja ohjelma on mennyt selvästi eteenpäin. Tässä vielä kuvia tästä kivasta päivästä (:(:(:

8 kommenttia:

  1. Hei mä en tiennytkään lakanasta! Ehtiikö jo Seinäjoelle? :)

    VastaaPoista
  2. kyllä ainakin riinan isä sano että ehtii...

    VastaaPoista
  3. mä tykkään tosi paljon lukee teijän blogia ja ootte mun lempi joukkuevoimistelu joukkue!! ja oliko teillä kivaa tuola riinalla???? :))

    VastaaPoista
  4. kiva että tykkäät luke meidän blogia (:: oletko itse jossain joukkueessa? :D ja kivaa oli (=

    VastaaPoista
  5. en oo enään missään joukkueessa mut oon ollu rantaperkiön iskussa ja nokian pyryssä ja tikkakosken voimistelu ja liikunnassa mutta lopetin viime vuonna kun yks valmentaja astu mun kyljen päälle ja se murtu.

    VastaaPoista
  6. mitä nää mun asennot o?:D
    -Kaikkone

    VastaaPoista
  7. ihania asentoja :DDDDD

    VastaaPoista